Přestřelka Primy a Novy o pozici komerční jedničky pokračuje

úterý, 07. srpna 2012, 11:52 TV MediaGuru

Rovněž minulý týden přinesl skupině TV Prima nejvyšší podíl ve skupině 15+. Nova Group zase zvítězila ve skupině 15-54.

Obě komerční stanice se stejně jako v minulém týdnu i na začátku tohoto týdne rozcházejí v interpretaci o postavení obou televizních skupin na trhu. Zatímco Prima Group v pondělí oznámila, že v minulém týdnu od 30.7.-5.8. 2012 zůstala komerční jedničkou na televizním trhu (share 23,32 %, Nova Group 22,9 %), Nova Group kontrovala, že se její kanály stabilně drží na první příčce divácké obliby mezi diváky ve věku 15-54 let, na které primárně programuje (share 25,81 %, Prima Gorup 22,37 %).

Sledovanost v uplynulém týdnu podstatně ovlivňovaly přenosy z olympijských her, díky kterým se na nejvyšší souhrnný podíl dostaly kanály České televize. Stejně jako v červnu byla Nova poznamenána fotbalovým mistrovstvím světa, přelom července a srpna se odráží na jejich nižších podílech. Za posledních pět týdnů tak dochází ke sbližování souhrnných podílů Nova Group a Prima Group ve skupině 15-54 a k překonání Novy skupinou Prima ve skupině 15+ v uplynulých dvou týdnech.

Vývoj sledovanosti od 26. týdne 2012 do 31. týdne 2012 (25.6.-5.8. 2012), D15+

Vývoj sledovanosti od 26. týdne 2012 do 31. týdne 2012 (25.6.-5.8. 2012), D15-54

Zdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-