Popai: Přehlídka nejzdařilejších prodejních stojanů
Nejlepší nápady v kreativitě prodejních stojanů ocenila soutěž Popai Awards. Podívejte se na některé z nich.
V letošním ročníku evropské POP soutěže (Popai Awards Paris 2012), která zahrnovala celkem 44 soutěžních kategorií, se představilo 324 exponátů.
Kromě exponátů z Francie, které opět v soutěži dominovaly, soutěžily projekty a realizace z dalších 13 zemí. Soutěžní práce hodnotila odborná porota, která byla složena ze 160 zástupců nadnárodních zadavatelů reklamy a maloobchodu. Na základě verdiktu poroty bylo do finále soutěže nominováno celkem 133 soutěžních prací. Soutěž vyvrcholila 14. června 2012 v Paříži, kdy na gala večeru soutěže obdrželi finalisté zlatou, stříbrnou nebo bronzovou sošku Indiána, která je symbolem této prestižní události s dlouholetou tradicí. Velmi úspěšná byla účast vítězů naší národní soutěže POPAI CE Awards, kteří se umístili mezi nejlepšími v Evropě. Jde o tyto realizace.
Prodejní stojan Bosch od společnosti Story Design: stříbrné ocenění v kategorii „Domácí potřeby“
Prodejní stojan Reebok Reef ex od společnosti Story Design: zlaté ocenění v kategorii „Textil, móda, sport“.
Display ve tvaru lahve Bioderma od společnosti Willson & Brown Czech: bronzové ocenění v kategorii „Standardní systémy a vybavení“.
Round ATS display Carlsberg od společnosti ATS Display: stříbrné ocenění v kategorii „Standardní systémy a vybavení“.
Sony playtables od společnosti Unibon: zlaté ocenění v kategorii „Elektronika“.
Cenu Design of the Year získala firma Imagine POS za práci pro Procter & Gamble.
Přehled všech oceněných zde.
Zdroj: www.mistoprodeje.cz