Atmedia nemění cenu cílených balíčků, masovější zvýší

čtvrtek, 22. listopadu 2012, 14:13 TV MediaGuru

Mediální zastupitelství Atmedia představilo obchodní politiku na rok 2013.

Mediální zastupitelství čtyř digitálních stanic (hudební televize Óčko, televize Pětka, Metropol, Pohoda) a 23 kabelových a satelitních stanic přichází pro nadcházející rok s upravenou obchodní politikou.

Průměrné CPP pro rok 2013 zůstává napříč jednotlivými balíčky na úrovni roku 2012. Cena se pro rok 2013 zvyšuje pouze u balíčků atmax o 8 % (všechny měřené stanice Atmedia) a atadults o 6 % (deset stanic včetně např. Óčka, Universal Channel či CS Filmu). Naopak u cílených balíčků atmen, atwomen a atkids je zachována stejná cenová úroveň jako v roce 2012. U flexibilního balíčku atchoice a individuálního prodeje stanic se ceny snižují o 4 %.

Atmedia tak vzhledem k obchodní politice ostatních TV stanic cenově zpřístupňuje své cílené balíčky (atmen, atwomen, atkids). „Svou obchodní politikou na příští rok Atmedia reaguje na rozvíjející se fragmentaci televizního trhu. V době neustálého nárůstu počtu TV stanic a fragmentace sledovanosti bude na mediální agentury klienty vyvíjen tlak s cílem dosáhnout co nejpřesnějšího zásahu požadované cílové skupiny,“ uvádí strategic director Atmedia Michaela Vasilová.

V režimu prodeje na GRP zavádí Atmedia nový prodejní balíček atdigi, který bude obsahovat obě měřené digitální stanice z jejího portfolia. Půjde o hudební televizi Óčko a nově vzniklou televizi Pětka. Balíček bude prodáván na základní cílovou skupinu diváků ve věku 15-54 let.

Kromě nového balíčku atdigi Atmedia začleňuje televizi Pětka do všech prodejních balíčků: atmen, atwomen, atadults, atmax i atkids. V rámci dětského balíčku atkids budou kampaně cílené na dětského diváka umisťovány kromě stanic Disney Channel, Minimax a CS Mini také do dětských bloků na Pětce.

U balíčku atkids se mění prodejní cílová skupina z 4-14 na 4-12. Jde o reakci na potřeby zadavatelů, kteří ve většině případů cílí na děti do 12 let.

Atmedia zachovává flexibilitu prodejních balíčků, kterou zavedla již v minulém roce. Klienti mají i v budoucím roce možnost změny dvou libovolných stanic v balíčcích atmen, atwomen a atadults za jiné dvě dle vlastní potřeby. V rámci flexibility bude klientům stále k dispozici balíček atchoice, v kterém si mohou vybrat minimálně 5 stanic dle vlastní volby.

-mav-