Daniel Köppl odchází z Economie

čtvrtek, 20. prosince 2012, 11:16 Tisk MediaGuru

Šéfredaktor týdeníku Marketing&Media Daniel Köppl odchází po 13 letech z vydavatelství Economia.

Stávající šéfredaktor týdeníku Marketing&Media Daniel Köppl a šéf marketingových titulů divize B2B vydavatelství Economia se po 13 letech rozhodl z firmy odejít. Na odchodu se dohodl s vedením vydavatelství.

Důvodem ukončení spolupráce s vydavatelstvím Economia jsou podle Daniela Köppla rozdílné názory na další vývoj titulů. „Bohužel jsme se neshodli s managementem na tom, jak časopisy dále rozvíjet,” řekl MediaGuru.cz.  

Vedení oborového týdeníku dočasně převezme Bohuslav Bohuněk, šéfredaktor magazínu Trend Marketing. Novým šéfredaktorem M&M by se podle neoficiálních informací mohl stát Václav Sochor, který dříve vedl konkurenční Strategii - ta dnes vychází jako měsíčník.

Daniel Köppl přišel do Economie v roce 2000. Stál u zrodu týdeníku Marketing&Media, který se pod jeho vedením po letech stal nejvlivnějším oborovým periodikem a na trhu nakonec zůstal jako jediný tištěný týdeník zaměřený na reklamu, marketing a média. M&M postupně doplňovaly další marketingové tituly jako např. Trend Marketing, Regal, Sign, Hotel & Spa management či Sport & Wellness.

-mav-