Hodnocení outdoorových kampaní v listopadu
Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdorových médiích v letošním listopadu.
Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v outdooru (bigboardy, billboardy, CLV) objevily v průběhu letošního října. Přinášíme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály.
CLV
1. místo: Aspirin
2. místo: Modrá pyramida
3. místo: mBank
Bigboardy
1. místo: Era
2. místo: Coca-Cola
3. místo: Škofin
Billboardy
1. místo: Intersport
2. místo: Zrak pro život.cz
3. místo: Renault
Porota
Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia
Marek Jandejsek, Face Up Media
Eva Doležalová, Kapsch
Marta Berková, Aegis Media
Eva Křížová, Šém
Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service