Hodnocení outdoorových kampaní v listopadu

úterý, 04. prosince 2012, 02:55 Outdoor MediaGuru

Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdorových médiích v letošním listopadu.

Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v outdooru (bigboardy, billboardy, CLV) objevily v průběhu letošního října. Přinášíme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály.

CLV

1. místo: Aspirin

2. místo: Modrá pyramida

3. místo: mBank

Bigboardy

1. místo: Era

2. místo: Coca-Cola

3. místo: Škofin

 

Billboardy

1. místo: Intersport

2. místo: Zrak pro život.cz

3. místo: Renault

Porota

Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia

Marek Jandejsek, Face Up Media

Eva Doležalová, Kapsch

Marta Berková, Aegis Media

Eva Křížová, Šém

Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service