Nova zahájila měsíční obchodování pro leden

středa, 12. prosince 2012, 07:40 TV MediaGuru

Nova vydala ceník pro měsíční obchodování na leden 2013. Umožňuje nákup kampaní i klientům bez dlouhodobých kontraktů.

Ceník pro měsíční obchodování v prvním měsíci roku 2013 distribuovala v tomto týdnu skupina Nova. Je určen především pro klienty, kteří nemají s televizí uzavřeny dlouhodobé smlouvy, ale v případě zájmu jej mohou využít i klienti s dlouhodobými smlouvami. V takovém případě jim je tento objem započítán do celkového závazku. Jak už jsme dříve informovali, měsíční ad hoc obchodování má tvořit vedle dlouhodobé spolupráce s klienty základní pilíř obchodní politiky skupina Nova v roce 2013.

„V lednu očekáváme výrazný nárůst inventory a chceme proto podmínky koncipovat dostupně s tím, že bychom rádi pomohli klientům zefektivnit jejich celkovou roční investici v TV Nova,“ uvádí k měsíčním podmínkám skupina Nova.

Ceny za CPP jsou rozděleny podle objemu GRPs  – čím větší počet GRPs klient objedná, tím výhodnější CPP získá – a také podle časového pásma (prime-time, off prime-time, super prime-time). Cenová škála je proto široká, např. v prime-time se pohybuje podle počtu objednaných GRPs od 3852 Kč po 11 655 Kč. Ceny jsou platné do odvolání nebo do vyprodání inventory.

Při měsíčním obchodování musí klient rozložit GRPs mezi hlavní programové části dne a to tak, že alespoň 45 % umístí v off prime-time anebo minimálně 45 % v prime-time. Klient má také možnost naplánovat si až 40 % celkového měsíčního objemu GRPs.

Jak už Nova uvedla při představení své obchodní politiky pro příští rok, předplatby, které zavádí, se v případě měsíčního obchodování na lednové ani únorové kampaně nevztahují.

Obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček v průběhu podzimu nevyloučil, že Nova může pro měsíční prodej doplňkově využít i reklamní aukce.

-mav-

Foto: TV Nova