Premiérová data TV Pětka: v sobotu necelé 1%

neděle, 02. prosince 2012, 09:55 TV MediaGuru

Od prosince se v datech elektronického měření sledovanosti objevují data nové stanice TV Pětka.

Necelého jednoprocentního podílu ve skupině diváků starších 15 let dosáhla v sobotu nová celoplošná TV Pětka. Ta vysílá od poloviny října 2012 ve třetím multiplexu. Za měsíc a půl svého vysílání se tak dostala na téměř 1% podíl. V mladší skupině diváků 15-54 představoval její celodenní sobotní výsledek 0,9 %.

Podíl TV Pětka, sobota 1.12. 2012

1.12.2012 share 15+ share 15-54
celý den 0,94% 0,90%
prime-time 0,94% 0,74%

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Nejsledovanějšími pořady nové televize byly v sobotu Buřtcajk se Zdeňkem Izerem, který dosáhl průměrné sledovanosti 55 tis. diváků starších 15 let, a dále pořady Nic není nemožné a Šoumeni.

Top 3 pořady TV Pětka, sobota 1.12. 2012

pořad share 15+ share 15-54
Buřtcajk 1,45% 1,53%
Nic není nemožné 1,57% 0,74%
Šoumeni 1,54% 1,34%

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Vzhledem k tomu, že TV Pětka na televizním trhu zastupuje společnost Atmedia, došlo s jejím zařazením  do elektronického měření k nárůstu podílu Atmedia na televizním trhu - v sobotu 1.12. 2012 se její podíl v mladší skupině 15-54 zvýšil na 4 %.

Je však nutné přihlédnout k tomu, že sobotní výsledek zohledňuje jen jeden den vysílání. Pro přesnější představu o pozici TV Pětka na trhu budou vhodnější týdenní, resp. měsíční data.

Sobotní večerní sledovanost byla ve skupině diváků starších 15 let ve znamení pořadu StarDance. Výsledky sobotní sledovanosti zde.

-mav-