Prima odkryla společný prodej s TV Barrandov

pondělí, 03. prosince 2012, 17:28 TV MediaGuru

Prima od nového roku zařadí TV Barrandov do společného prodeje reklamy se svými kanály. Ve společném prodeji bude zastoupena ze 14 %.

Od nového roku bude TV Prima na reklamním trhu zastupovat při prodeji reklamy televizi Barrandov. Zařadí ji proto do společného prodeje s dalšími stanicemi, které v současnosti tvoří společný balík. Od nového roku má být zastoupení stanic ve společném prodeji následující: Prima family 68 %, Prima Cool 12 %, Prima Love 6 % a TV Barrandov 14 %, informovala Prima reklamní zadavatele.

Skupina Prima tak vytvoří od příštího roku mediální zastupitelství pro prodej TV reklamy i těch stanic, které nevlastní. To je případ právě TV Barrandov, o jehož zastupování na podzim vyjednávala. Podmínkou k zastupování všech TV stanic ze strany Primy má být dosažení 1% podílu na sledovanosti. Klíčovou cílovou skupinou pro Prima Group je i pro rok 2013 skupina D15+.  

Současným prodejcem TV reklamy pro Barrandov je společnost Media Master. Ta by podle našich informací měla nadále zajišťovat prodej sponzoringu a speciálních operací. Od tohoto týdne se přestěhovala do objektu TV Barrandov.

Vedle zastupitelství pro TV stanice ale plánuje Prima vybudovat i zastupitelství pro prodej internetové reklamy. Obchodní zastupitelství pro televizní stanice a internetové servery má fungovat zatím odděleně. Jejich propojení se ale do budoucna plánuje.

Jak už jsme informovali, Prima pro příští rok ve své obchodní politice počítá se zrušením agenturní provize a chce pokračovat v narovnávání cen televizní reklamy.

Otázka je, jak se k novému zastupitelství postaví konkurenční TV Nova. Jak v rozhovoru pro MediaGuru.cz uvedl obchodní ředitel Jan Vlček, Nova vnímá tento záměr jako závažné riziko pro hospodářskou soutěž na trhu televizní reklamy. 

-mav-