E-shopy se zajímavým designem
Internetové obchody ve shonu po snadné použitelnosti často opomínají kreativní stránku webové prezentace. Následujících 10 příkladů je však rozhodně výjimkou.
Internetové obchody ve shonu po snadné použitelnosti často opomínají kreativní stránku webové prezentace. Následujících 10 příkladů je však rozhodně výjimkou.
Téměř sedm desítek nových lidí přijme a 750 milionů korun investuje během čtyř let společnost Vodafone Czech Republic do oblasti ICT a managovaných služeb.
Po spojení Burdy s Extra Online Media (EOM) se Burda stala jedním z nejsilnějších hráčů v cílové skupině žen a zadavatelé reklamy by ji tak ve svých mediálních plánech neměli opomíjet, říká ředitelka online inzerce BurdaMedia Extra Michaela Kačena.
Vojtěch Vavrek nově řídí obchodní část sociálních médií skupiny Óčko.
Evropský sbor pro ochranu osobních údajů dospěl k závěru, že nabízet placené služby jako jedinou alternativu služeb zahrnujících zpracovávání osobních údajů k reklamním účelům není správnou cestou.
Operátoři placené televize nejsou v jednoduché situaci. Na našem trhu jich je relativně stále dost a navíc pozice bezplatného vysílání je dlouhodobě velmi silná. Ačkoliv se zdá, že se placené nabídky už nemají kam posouvat, možných novinek k uvedení je několik.
Google čelí žalobě od české skupiny Prima a dalších 31 evropských mediálních skupin. Domáhají se náhrady škody z ušlých příjmů v digitální reklamě.
Nový evropský report ukázal, že velké sociální platformy dělají v oblasti ověřování faktů ještě méně, než jsme si mysleli. Fact-checking přitom svůj smysl rozhodně má, ale je třeba do něj investovat a dělat ho pořádně, píše Peter Jančárik ze Seznam.cz.
Seznam.cz rozšiřuje využití syntetických hlasů v rádiovém vysílání i pro audio texty svých obsahových webů.
Zpravodajský portál iDnes.cz mění po několika letech svou podobu. V první fázi prošla změnou domovská stránka iDnes.cz a její hlavní části.
Jiří Janoušek zjišťoval, proč je většina schůzek neefektivních. Řešení, jak si s tím poradit, představí na letošní konferenci WebExpo.
Čtrnáct videí zaměřených na vysvětlování principů příjmu a monetizaci informací v online prostředí uvádí TV Nova v edukativním projektu Kyber tabu. Námět a produkci připravila Libuše Šmuclerová. Vznik videí podpořila Nadace PPF.
Populární videoserver představil několik funkcí, které mají z YouTube udělat ještě efektivnější prodejní kanál. Podobné ambice má i TikTok.
Skupina Prima jmenovala nové jednatele Impression Media a WeLove Media. Roman Stolejda a David Bauckmann opouštějí vedení.
Seznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez display reklamy.
Výdaje do online reklamy loni dosáhly téměř 60 miliard korun a meziročně vzrostly o 5 %, oznámilo profesní sdružení SPIR na základě výzkumu reklamních investic. Odhad vývoje pro rok 2024 ale neposkytlo kvůli změnám na trhu.
Óčko vyvinulo vlastní řešení, díky kterému propojí obsah ze sociální sítě Instagram se svým lineárním televizním vysíláním.
Po 18 letech odchází z vedení společnosti Google Taťána le Moigne, od roku 2006 stála v čele tuzemské pobočky této americké internetové firmy.
Online tržiště Aukro se rozděluje na dvě části: Aukro Sběratelství & Umění a Aukro Bazar.