Horký šálek Liptonu mezi oceněnými v únoru

pondělí, 25. března 2013, 02:15 Outdoor MediaGuru

Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdoorových médiích v únoru 2013.

Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v tuzemské outdoorové reklamě objevily v průběhu února 2013. Zveřejňujeme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály, v případě double bigboardů první dva.

Double bigboard

1.Citroën

2.Wüstenrot

CLV

1. Red Bull

2. Cif

3. Olynth

Bigboard

1. Lipton

2. Generali

3. Toyota

Billboard

1. 1188

2. Malich

3. Gumex

Porota

Jan Franěk, Screenet

Jiří Bauer, Drive Media

Marta Berková, Aegis Media

Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia

Jana Rypárová, Radio Kiss

Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service