Horký šálek Liptonu mezi oceněnými v únoru
Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdoorových médiích v únoru 2013.
Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v tuzemské outdoorové reklamě objevily v průběhu února 2013. Zveřejňujeme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály, v případě double bigboardů první dva.
Double bigboard
1.Citroën
2.Wüstenrot
CLV
1. Red Bull
2. Cif
3. Olynth
Bigboard
1. Lipton
2. Generali
3. Toyota
Billboard
1. 1188
2. Malich
3. Gumex
Porota
Jan Franěk, Screenet
Jiří Bauer, Drive Media
Marta Berková, Aegis Media
Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia
Jana Rypárová, Radio Kiss
Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service