ČEZ zahájil kampaň za osvětlené přechody

čtvrtek, 18. dubna 2013, 17:18 Aktuality MediaGuru

Agentura Lowe Praha představuje svou první kampaň, kterou vytvořila pro klienta ČEZ. Cílem kampaně je komunikovat CSR aktivitu Skupiny ČEZ v regionech – osvětlení rizikových přechodů. Skupina ČEZ ve spolupráci s Policejním prezidiem ČR a BESIP vybrala 70 rizikových přechodů, které by se díky grantu Nadace ČEZ mohly osvětlit. Nyní mohou sami občané na webových stránkách rozhodnout, kterých pět přechodů v každém regionu ČEZ osvětlí.

Na podporu kampaně zahájila televizní reklamu, doplněnou tiskovou a outdoor kampaní.

„Snažili jsme se dramatizovat tuto užitečnou aktivitu emočním a přímočarým způsobem – prostřednictvím vnitřního hlasu otce, který se zastaví v noci se svým dítětem u přechodu a…zatímco se v hlase odehrává vnitřní drama, v obraze vidíme, že se nestalo nic dramatického – prostě jen bezpečně přešli díky světlu, které se objevilo,“ říká Jiří Žižka, Strategy Planner Lowe Praha.

-mav-