Kampaň Týdne nepomohla zvýšit prodej ani v únoru

úterý, 09. dubna 2013, 15:41 Tisk MediaGuru

Prodaný náklad týdeníku Týden zůstal v únoru pod hranicí 40 tisíc výtisků. Objem investic do podpory byl srovnatelný s lednem.

Více jak čtyři milony korun, které týdeník Týden podle monitoringu investic vložil do své televizní podpory v únoru, se ani v tomto měsíci společně s nižší prodejní cenou, která platí od ledna (30 Kč, tj. snížení o 10 Kč) nepromítlo do zvýšení prodaného nákladu ve srovnání s druhým loňským pololetím. Podle dat ABC ČR dosáhl průměrný prodaný náklad Týdne v druhém letošním měsíci 39 545 kusů, což bylo o 2,5 tisíce méně než v letošním lednu a v podstatě na srovnatelné úrovni s obdobím od loňského září do konce roku (viz graf). 

Vývoj prodaného nákladu Týdne (IX/12-II/13), v ks

Zdroj: ABC ČR

Nižší cena v kombinaci se silnou marketingovou kampaní „Noviny už nepotřebujete, denně je tu Týden.cz" růst prodaného nákladu nepřináší. V únoru celkově dosáhla v hrubých investicích více jak šesti milionu korun, když k televizní kampani, která byla podle monitoringu na srovantelné úrovni jako v lednu, se v únoru přidala i podpora v rádiích v hodnotě více jak 1,3 mil. Kč.  

Vývoj prodeje / objemu investic, I-II/2013

Zdroj: ABC ČR, Admosphere

-mav-