KB bodovala v březnu v outdoorových kampaních

středa, 17. dubna 2013, 00:55 Outdoor MediaGuru

Mnichovy dlouhé vousy či svítící oči herce Pavláska se umístily nejvýše z březnových outdoorových kampaní.

Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v tuzemské outdoorové reklamě objevily v průběhu března 2013. Zveřejňujeme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály, v případě double bigboardů první dva.

Double bigboard / Bigboard

1. Komerční banka

2. T-Mobile

3. Unicredit

CLV

1. Reserved

2. Tamaris

3. Versace

Billboard

1. Red Bull

2. Lodě na vodě

3. Nej řemeslníci

Porota

Jan Franěk, Screenet

Jiří Bauer, Drive Media

Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia

Jana Rypárová, Radio Kiss

Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service