McDonald’s startuje projekt „Na rovinu“

středa, 17. dubna 2013, 12:55 Aktuality MediaGuru

McDonald´s Česká a Slovenská republika rozjíždí projekt „Na rovinu“. Nechal se k němu inspirovat úspěšnou kampaní o kvalitě u McDonald´s, kterou jako první uskutečnil McDonald´s Kanada. V Evropě je McDonald´s ČR/SR první, kdo bude nepřetržitě odpovídat na dotazy na speciálních webových stránkách a svých sociálních sítích.

Cílem projektu „Na rovinu“ je otevřeně diskutovat na téma kvality pokrmů v restauracích McDonald´s a vyvrátit existující mýty a často velmi běžná nedorozumění či nepravdy. „Již dlouhou dobu poskytujeme údaje o nutričních hodnotách a složení všech našich produktů, které prodáváme. Stále ale existuje mnoho zcela neopodstatněných mýtů, jimž se snažíme postavit a uvést je na pravou míru. Zájemci se mohou na stránkách projektu ,Na rovinu‘ ptát na cokoliv, co je zajímá od složení jednotlivých pokrmů, přes dotazy na suroviny až po to, jak se s nimi pracuje,“ dodává Vít Grec, manažer řízení jakosti a bezpečnosti potravin společnosti McDonald´s ČR/SR.

Kampaň na rovinu je plánována po České republice a Slovensku i v dalších evropských státech, ve kterých McDonald´s působí.

-kch-