Spotů je letos více na Primě, teleshoppingu na Nově
Přinášíme přehled typů komerční komunikace v prvním čtvrtletí na televizních stanicích.
Situace na televizním trhu, která letos v prvním čtvrtletí vyústila ve vyšší počet spotů na obrazovkách TV Prima a TV Barrandov a s tím související delší stopáží reklamního vysílání na zmíněných televizích, přináší letos změnu i v jiných typech komerční televizní komunikace. Zatímco počet spotů a jejich stopáž byla v prvním letošním čtvrtletí na TV Nova nižší než loni, zvýšil se objem teleshoppingu a sponzoringu, a to zhruba o 50 %. Na obrazovkách ČT1 zase letos vzrostl o více jak 30 % sponzoring upoutávek.
Stopáž a počet spotů, 1.1.-31.3. 2013
Stopáž a počet teleshoppingu, 1.1.-31.3. 2013
Stopáž a počet sponzoringu, 1.1.-31.3. 2013
Stopáž a počet sponzoringu upoutávek, 1.1.-31.3. 2013
Zdroj všech dat: Admosphere
-mav-