Spotů je letos více na Primě, teleshoppingu na Nově

pátek, 19. dubna 2013, 10:04 TV MediaGuru

Přinášíme přehled typů komerční komunikace v prvním čtvrtletí na televizních stanicích.

Situace na televizním trhu, která letos v prvním čtvrtletí vyústila ve vyšší počet spotů na obrazovkách TV Prima a TV Barrandov a s tím související delší stopáží reklamního vysílání na zmíněných televizích, přináší letos změnu i v jiných typech komerční televizní komunikace. Zatímco počet spotů a jejich stopáž byla v prvním letošním čtvrtletí na TV Nova nižší než loni, zvýšil se objem teleshoppingu a sponzoringu, a to zhruba o 50 %. Na obrazovkách ČT1 zase letos vzrostl o více jak 30 % sponzoring upoutávek.

Stopáž a počet spotů, 1.1.-31.3. 2013

Stopáž a počet teleshoppingu, 1.1.-31.3. 2013

Stopáž a počet sponzoringu, 1.1.-31.3. 2013

Stopáž  a počet sponzoringu upoutávek, 1.1.-31.3. 2013

Zdroj všech dat: Admosphere

-mav-