V reklamním bloku na Primě je až patnáct inzerentů

pátek, 05. dubna 2013, 07:35 TV MediaGuru

V průměru až patnáct inzerentů se objevilo v březnu v jednom reklamním bloku skupiny Prima.

Našponovaný reklamní prostor televizních kanálů skupiny Prima, vzniklý v důsledku letošní situace na trhu televizní reklamy, projevující se vysokou poptávkou po umístění spotů na kanálech Primy, se odráží také na značném počtu spotů v jednom reklamním breaku. Právě na kanálech Primy se v březnu objevilo nejvíce spotů z největších komerčních televizních vysílatelů. V průměru to na stanicích Prima family, Prima Cool a Prima Love bylo cca 15 spotů v jednom breaku.

Také TV Barrandov, se kterou Prima prodává reklamu, má svůj reklamní prostor značně zaplněn - v průměru se v jednom bloku objevuje 13 spotů.

Nova, která v letošním roce přišla s novým pásmem super prime-time a s tolikrát zmiňovanou novou obchodní politikou, těží z nižšího objemu reklamy menším počtem spotů v breaku, což je výhodnější jak pro inzerenty, tak pro diváky. V průměru se na Nově v březnu objevilo v jednom bloku šest spotů.

Množství spotů ovlivňuje celkovou délku reklamního bloku, který na Primě dosáhl v březnu v průměru šesti minut, na Nově přibližně dvou minut.

Počet spotů v bloku, celý den, 1.3.-31.3. 2013

Počet spotů celkem, celý den, 1.3.-31.3. 2013

Průměrná délka bloku, celý den, 1.3.-31.3. 2013

Zdroj: Admosphere

-mav-