Tesco Mobile zahájil, kampaň odstartuje v sobotu

středa, 29. května 2013, 07:15 Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Ve středu 29. května zahajuje na českém trhu svou činnost Tesco Mobile. Od soboty jeho nabídku podpoří nadlinková kampaň.

Od středy 29. května nabízí své služby na českém trhu další virtuální operátor – Tesco Mobile, joint venture společností Tesco Stores a Telefónica. Česká republika je šestým trhem, na který Tesco Mobile vstupuje. Jeho cílovou skupinou jsou především komunity a rodiny, na které se zaměřuje i ve své nadlinkové kampani.

Kampaň poběží od 1. června do poloviny července v televizi na stanicích Prima TV. V televizním mediamixu tak bude absentovat TV Nova. Televizní reklamu doplní komunikace v outdooru, printu, na internetu a v místě prodeje.

Kreativní koncept reklamní kampaně pochází z dílny agentury Adam, jejímž subdodavatelem je agentura Cream.

Všechny služby Tesco Mobile nabízí zákazníkům bez závazků. S Clubcard balíčkem lze v rámci Tesco Mobile volat neomezeně.

SIM karty Tesco Mobile jsou k dostání ve všech obchodech Tesco, dále bude možné je zakoupit v řetězci Žabka v České republice a v rámci služby Potraviny on-line na www.itesco.cz. Dobíjení také bude možné i v rámci sítě partnerů, jako jsou terminály Sazka, čerpací stanice Shell, OMV, Benzina, Agip, Euro Oil, Pap Oil, Robin Oil  či v trafikách.

Tesco Mobile je další v řadě virtuálních operátorů, které v nedávné době vstoupily na český trh. Po Blesk Mobilu vydavatelství Ringier Axel Springer a Mobil.cz mediální skupiny Mafra bude tak třetím virtuálním operátorem v Česku. Na podzim pak přibude nedávno ohlášený operátor Centropol Telecom.

-kch-