SPIR zlevňuje data NetMonitoru o 40 procent

středa, 12. června 2013, 15:56 Internet & Mobil MediaGuru

Výkonná rada SPIR rozhodla o udělení slev klientům výzkumu NetMonitor, slevu ale nemůže uplatnit každý.

Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rozhodla o udělení slev klientům projektu NetMonitor ve výši 40 % do konce roku 2013. Poslední sleva bude udělena za listopadová data. Důvodem možnosti čerpání slevy je podle výkonné ředitelky SPIR Kateřiny Hrubešové snaha vyjít vstříc zejména médiím v současné ekonomické situaci. „Chceme tím našim klientům pomoci,“ uvedla pro MediaGuru.cz.

Nárok na 40% slevu však může být uplatněn pouze v případě splnění několika podmínek.

1) Odběratelé dat resp. média jsou zapojená do měření NetMonitor dvanáct po sobě jdoucích kalendářních měsíců.

2) Mají uhrazeny veškeré závazky vůči SPIR po splatnosti v době publikace dat NetMonitor, a to v konkrétních měsících, ve kterých bude poskytnuta sleva.

3) Slevy se vztahují na prodej dat a měření návštěvnosti médií NetMonitor, sleva za členství ve SPIR bude uplatněna po výpočtu slevy za konkrétní měsíc.

4) Odběratelé dat budou mít podepsanou novou samostatnou smlouvu o účasti v NetMonitoru nebo novou smlouvu o poskytování dat NetMonitoru, tj. smlouvu uzavřenou v roce 2013.

Na slevu není právní nárok a není poskytována automaticky. Poskytnutí slevy je podmíněné splněním podmínek uvedených v bodech 1 až 4 výše.

V případě porušení podmínek udělení slev může SPIR poskytnutí slevy zpětně odvolat, a to na základě rozhodnutí Výkonné rady SPIR. Odběratel dat, resp. zapojené médium je v takovém případě povinno SPIR neprodleně doplatit rozdíl v ceně, a to na základě faktury vydané SPIR.

NetMonitor je reprezentativním výzkumem návštěvnosti internetu. SPIR je zadavatelem výzkumu, realizátory jsou společnosti Gemius a Mediaresearch. Cena za odběr dat je určována podle návštěvnosti daných serverů.

-mav-