TV reklama ztrácí za pět měsíců přes miliardu

středa, 19. června 2013, 15:35 TV MediaGuru

Monitorovaný objem televizní reklamy je v letošním roce o 1,2 mld. Kč nižší než za stejné období loni.

Televizní reklama v objemu celkových monitorovaných investic sice mírně stahuje ztráty zkraje roku, přesto i v květnových datech je stále patrné meziroční snížení. Ve srovnání s loňským květnem registruje monitoring v letošním květnu nižší objem o 185 mil. Kč, tj. o 6 %.

Monitorovaný objem TV reklamy, V/2012-2013, Kč

Za prvních pět měsíců letošního roku se objem televizní reklamy snížil v meziročním srovnání o 11 %. To představuje více než miliardu korun, resp. 1,2 mld. Kč. Pokles monitorovaných investic v TV reklamě ale mírně zpomaluje, za první čtvrtletí představoval pokles 13 %.

Snížení televizních investic v letošním roce souvisí s absencí některých velkých zadavatelů v komerčním vysílání skupiny Nova, kteří se do konce května s Novou neshodli na podmínkách inzerce v letošním roce.

Monitorovaný objem TV reklamy, I-V/2012-2013, Kč

Zdroj dat: Admosphere

-mav-