Sdílení je dvakrát pravděpodobnější na mobilu
Sociální obsah lidé sdílejí více přes svá mobilní zařízení než přes počítač. Nejvíce ke sdílení vybízí iPhone.
Internetoví uživatelé většinu obsahu ze sociálních sítí sdílí přes svá mobilní zařízení. Ukazuje to studie americké společnosti ShareThis, která monitorovala 4,9 miliardy sociálních signálů (spontánní sdílení URL, zmínky či jakékoliv sociální interakce) provedených na počítači a 1,2 miliard sociálních signálů na mobilních zařízeních.
Průzkum ukázal, že pravděpodobnost sdílení je na mobilních zařízeních dvakrát vyšší, než je tomu na osobních počítačích.
Ze sociálních sítí se nejvíce sdílí na Facebooku, na Twitteru a Pinterestu. U všech třech jmenovaných platí, že počet sdílení na mobilních zařízeních je vyšší než na počítači, přičemž nejvýraznějšího rozdílu dosahuje Pinterest.
počítač | mobilní zařízení | |
56,5% | 60,3% | |
9,6% | ||
6,0% | 13,6% | |
5,0% | 18,9% | |
4,8% | 1,0% | |
Tumblr | 4,1% | 1,3% |
Blogger | 1,6% | |
Jiné | 14,0% | 3,3% |
Studie dále zjistila, že největší procento sdílení provádějí uživatelé zařízení iPhone (12,4 %).
Na jakých zařízeních uživatelé nejvíce sdílí
Ze srovnání mobilních zařízení iPhone a iPad je iPhone tím, které ke sdílení slouží častěji na Facebooku. Naopak iPad je mnohem oblíbenějším zařízením ke sdílení na Pinterestu.
iPhone | iPad | |
66,4% | 17,1% | |
15,8% | 15,7% | |
14,2% | 48,2% | |
Blogger | 0,7% | 4,4% |
Tumblr | 0,6% | 3,9% |
0,5% | 2,7% | |
Jiné | 1,8% | 8,0% |
-kch-