Echo24.cz naznačuje grafiku, reklamu umístí i pod logo

středa, 26. února 2014, 15:39 Internet & Mobil MediaGuru

Připravovaný online deník Echo24.cz naznačuje, jak bude graficky vypadat lišta na homepage.

Připravovaný online deník pro politiku a byznys Echo24.cz od společnosti Echo Media ukazuje, jak může vypadat grafické ztvárnění hlavní lišty na homepage. Lišta obsahuje pouze tři žánrové kategorie (události, rozhovory, názory) a tematické rubriky (domov, svět, byznys, panorama) na straně jedné a možnost volby článků podle autorů (autoři, blogy) na straně druhé.  „Vycházíme z toho, že navigační menu na serverech lidé prakticky nepoužívají. Proto i struktura serveru bude velmi jednoduchá,“ řekl v nedávném rozhovoru pro MediaGuru.cz šéf projektu Dalibor Balšínek.

Grafický design webu, stejně jako dalších serverů, které Echo Media připravuje, dodává společnost Horava & Associates.

Echo24.cz chce inzerentům také nabídnout reklamní formát, který se na českých zpravodajských serverech zatím nepoužívá. Leaderboard ve formátu 1000 x 100 umístí pod logo portálu.

Echo Media nezůstane jen u jednoho webu. Připravuje také spuštění ekonomického serveru. Jeho šéfredaktorem bude bývalý šéf portálu Patria Online Radim Krejčí. Echo Media podporuje i bývalý ředitel Patrie Finance Jan Klenor, který je investorem nového mediálního projektu. Následovat mají i další oborové weby. Vedle hlavního Echo24.cz a ekonomického serveru společnost odhaduje, že by letos mohla spustit 2-3 oborové weby.

-mav-