Prodej TV reklamy se zvýšil, vrací se k normálu

úterý, 04. února 2014, 07:00 TV MediaGuru

Celkový objem prodaných reklamních TRPs překonal letos v lednu i objem z ledna 2012.

Celkový počet prodaných reklamních TRP (target rating points) v letošním lednu je přibližně o 30 % vyšší než ve stejném loňském období. Objem prodané reklamy byl tak v letošním prvním měsíci podstatněji vyšší než na začátku loňského roku. Jak vyplývá z grafického znázornění níže, objem prodaných TRPs v letošním lednu mírně překonal i lednový objem roku 2012. Nárůst je patrný u všech televizních skupin, nejvýrazněji pak u televizní skupiny Nova, která loňský rok odvysílala méně reklamy než obvykle kvůli dlouhým vyjednáváním s inzerenty a s mediálními agenturami. Nejvyšší podíl na počtu prodaných TRPs si však stále udržuje televizní skupina Prima.

Počet prodaných TRP v měsíci lednu, 15+, 2010-2014

Počet prodaných TRP v lednu 2014 a lednu 2013, 15+

Podíl TV skupin na počtu prodaných TRP, leden 2014, 15+

Zdroj: Admopshere

-mav-