TV Barrandov v březnu na 5% podíl nedosáhla

středa, 02. dubna 2014, 07:15 TV MediaGuru

Meziročně si nejvíce polepšily kanály skupiny Nova v širší divácké skupině a stanice ČT u mladších diváků.

Změna programového schématu TV Barrandov od 1. března zatím televizi nepřinesla požadované zvýšení na úroveň 5% podílu na sledovanosti. Podle březnových dat dosáhla průměrná sledovanost TV Barrandov 4,5 % (D15+). Oproti stejnému období loni si ale polepšila o 0,2 procentního bodu.

Nejvyšší podíly zaznamenala v březnu skupina Nova, která si polepšila jak ve srovnání s předešlým měsícem (únor byl poznamenán olympijským vysíláním), tak ve srovnání s loňským březnem. Nova tak dále potvrzuje růst sledovanosti, nejvýrazněji ve srovnání s loňským rokem v celodenním vysílání v divácké skupině 15+.

Ve srovnání s únorem si polepšila i skupina Prima, oproti stejnému loňskému období ale za svým výsledkem zaostává o dva procentní body.

Oproti únoru se snížil výkon kanálů České televize - jejich souhrnný únorový výsledek byl ale ovlivněn únorovou olympiádou a nadpůrměrným výsledkem sportovního kanálu ČT Sport. První kanál ČT1 dál omlazuje publikum: nejvyššího meziročního nárůstu ze sledovaných cílových skupin dosáhl ve skupině diváků 15-54 v hlavním vysílacím čase.

Růst podílu na sledovanosti jak ve srovnání s únorem, tak s loňským březnem, potvrzuje i zastupitelství Atmedia.

Vývoj podílu TV stanic (%), březen 2014, D15+/D15-54

Pozn.: Změna je uvedena v procentních bodech

Zdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-