Burda testuje novou digitální strategii, první je Chip

pátek, 23. května 2014, 07:17 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Magazín Chip přichází s novou digitální strategií a zavádí kombinované předplatné.

Magazín Chip z produkce vydavatelství Burda Praha zavádí novou publikační platformu, která umožňuje číst časopis na smartphonech, tabletech a počítačích bez ohledu na operační systém. K jejich stažení je třeba nainstalovat čtečku Chip CZ (pro Windows a Mac OS), případně stáhnout aplikaci Chip CZ z App Store nebo Google Play.

Digitální Chip lze koupit i nadále prostřednictvím obchodů App Store, Google Play, ale takto zakoupená čísla nelze prohlížet na zařízeních s různými operačními systémy. Kromě toho je Chip k dostání i na platformě Publero.com.

Nová publikační platforma má umožnit čtenářům prohlížet Chip díky jednotnému přihlašování na třech různých zařízeních. Digitální časopis rovněž nabízí on-line distribuci plných verzí programů jako náhradu za DVD přikládané k papírovému časopisu.

Chip nově nabízí také dva typy předplatného – buď samostatné digitální předplatné, nebo předplatné kombinované.

Burda má v úmyslu otestovat postupně v novém systému elektronického publikování další tituly ze své produkce. Chce tím zvýšit tržby z prodeje digitálního obsahu.

-mav-