ČT1 pokračuje v omlazování, Nova posiluje v 15+

pátek, 02. května 2014, 08:58 TV MediaGuru

Kanál ČT1 si v dubnu nejvýrazněji polepšil u mladších diváků, Nova zvýšila podíl u diváků 15+.

V celodenním vysílání v širší skupině diváků nad 15 let nadále meziročně posilují skupiny Nova, České televize a Atmedia. Ve srovnání s březnem si v dubnu polepšily především skupiny Nova a TV Barrandov, která duben zakončila s podílem 4,7 %.

Hlavní kanál Novy v celodenním vysílání (D15+) získal oproti loňskému dubnu více než 1 procentní bod, což bylo (s výjimkou Atmedia) nejvíce z hlavních kanálů největších televizních skupin na českém trhu. První stanice ČT si meziročně připsala 0,3 proc. bodu. Hlavní kanál Primy zaostal v celodenním vysílání za svým loňským dubnovým výsledkem o necelé dva body.

V mladší cílové skupině 15-54 zvýšily oproti loňskému dubnu podíl nejvýrazněji kanály České televize, a to především díky svému prvnímu kanálu. Hlavní kanál skupiny Nova si oproti loňskému dubnu v celodenním vysílání mírně polepšil, naopak víc než jeden procentní bod ztratila Nova Cinema. Vlajkový kanál Primy snížil svůj podíl v mladší skupině méně než u diváků starších 15 let.

hlavním vysílacím čase meziročně nejvíce roste první kanál ČT – platí to především o mladší cílové skupině, ve které si v dubnu polepšil o víc než tři procentní body.

Vývoj podílu na sledovanosti (%), duben 2014, celý den, D15+/D15-54

Vývoj podílu na sledovanosti (%), duben 2014, prme-time, D15+/D15-54

Zdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-