Deníky v březnu zmírnily pokles prodejů

pondělí, 12. května 2014, 14:15 Tisk MediaGuru

Oproti loňskému březnu se prodaný náklad tuzemských deníků snížil o 6 %.

Třetí březnový měsíc přinesl v celkovém součtu snížení poklesu prodaného nákladu českých deníků. V průměru se v březnu prodalo o 6 % vydání deníků méně než ve stejném období loni. Celkově to bylo 872 tis. výtisků, což v meziročním srovnání představuje o 60 tisíc méně prodaných deníků každý den. Šestiprocentní pokles je nižší než dosud, kdy se průměrný pokles pohyboval na úrovni 10 %.

Jediným deníkem, který v meziročním srovnání zvýšil prodej, je bulvární Blesk. Tomu pomohl především nárůst elektronického předplatného (+14 tis.). I tak ale Blesk vykazuje nejnižší snížení pultového prodeje ze všech českých deníků.

Vývoj celkového prodaného nákladu (ks), III/2014, změna v %

Vývoj prodaného nákladu deníků (ks), III/2014, změna v %

Souhrnný vývoj prodaných českých  deníků, I-III/2014, ks

Zdroj: ABC ČR

-mav-