TV reklama je letos v hrubých cenách výš o 1,8 mld. Kč

úterý, 17. června 2014, 11:05 TV MediaGuru

TV reklama podle monitoringu investic dosáhla v květnu svého nejlepšího letošního výsledku.

Květen je zatím inzertně nejúspěšnějším měsícem pro televizní stanice. Ukazuje to alespoň monitoring inzerce Admosphere, podle kterého zaznamenaly v květnu hrubé monitorované investice do televizní reklamy 3,3 mld. Kč. To představuje meziroční nárůst o 22 %. Ve srovnání s loňským květnem se hrubý objem televizních investic zvýšil o 0,5 mld. Kč.

Za prvních pět letošních měsíců je pak objem televizní reklamy podle ceníkových cen meziročně vyšší o cca 1,8 mld. Kč (+17 %).

Zejména monitorované zvýšení televizních investic se odráží na vyšším objemu celkových mediálních výdajů v letošním květnu (v hrubých ceníkových cenách). Ostatní mediatypy spíš stagnují nebo mírně klesají.

Vývoj monitorvaných investic do mediatypů v květnu 2014

kveten_inzerce

Zdroj: Admosphere

-mav-