Óčko Promotion rozjelo za rok několik akcí, plánuje další

čtvrtek, 25. září 2014, 11:11 TV MediaGuru

Před rokem založená divize hudební televize Óčko se rozrostla v silný brand.

Óčko Promotion, značka hudební televize Óčko pro produkční aktivity, zorganizovala za rok od svého založení několik akcí, které doplňují a rozšiřují televizní vysílání hudebních kanálů skupiny. První aktivity Óčko Promotion odstartovaly v letošní zimě eventy Party Ride Live. Propojeny jsou se stejnojmenným několikahodinovým pořadem, který Óčko vysílá každý pátek a sobotu pozdě večer. V rámci Party Ride Live připravilo Óčko Promotion šest výjezdů do různých klubů po celé republice.

„Chtěli jsme lidem přinést něco nového. Máme velkou fanouškovskou základnu, které jsme chtěli nabídnout pozitivní zážitek s Óčkem. Eventy Party Ride propojují televizní vysílání a skutečný zážitek na místě, navíc fanouškům se nabízí možnost být blízko interpretům, kteří na Óčku vystupují,“ říká k záměru František Plochý Óčko Promotion. Eventy, pořádané Óčkem, jsou přizpůsobené jednotlivým cílovým skupinám kanálů – tedy Óčko (cílí spíše na mladší diváky 18-25), Óčko Gold (zaměřené na generaci 30+) a Óčko Expres (zaměřené na náročné hudební posluchače).

Pod hlavičkou Party Ride Live se od letošního ledna uskutečnilo šest eventů. Spočívají v tom, že hudební pořad se vysílá živě z vybraného klubu napříč republikou a v jeho průběhu mohou diváci do daného klubu přijít a akce se zúčastnit. „Pořad vlastně přivezeme do klubu včetně hvězd a moderátorů, které chtějí diváci vidět a akce se propojí s živým vysíláním. Chceme tím ukázat interaktivitu televize s diváky,“ popisuje František Plochý.

Například na prvním eventu Party Ride vystoupili Majk Spirit, Celeste Buckingham nebo zpěvák a rapper Ben Cristovao. „Moderátoři vytvářejí vlastní show, kterou už nikde jinde nebude možné vidět. Každá párty je tak originální. Divákům tím vlastně přivážíme televizi na dotyk,“ říká Jiří Voříšek, vedoucí marketingu Óčka.

Primárním cílem eventů Party Ride není zvyšovat sledovanost pořadu, ale spíš posilovat vztah televize k divákům. „Po dvanácti letech na trhu je to potřeba, fanouškům tím dáváme něco navíc. Sledujeme tím rozšíření značky a přenesení emocí, které přes obraz nejsou tolik intenzivní,“ dodává Jiří Voříšek. Akce Party Ride Live pokračovala i v letošním létě, kdy využila konání fotbalového mistrovství v Brazílii a fanouškům přivezla skutečnou brazilskou tanečnici. Jedna lokace v rámci letní Party Ride byla dokonce zahraniční, kdy fanoušci soutěžili o možnost zúčastnit se party na ostrově Ibiza.

Základem podpory pro eventy Party Ride jsou hudební kanály Óčka, internet, out-of-home a speciální soutěže. Komunikace probíhá celoplošně, ale díky partnerům akce i přes regionální kanály. Regionální partneři mají sami zájem na promování akce.

František Plochý (vlevo) a Jiří Voříšek.
František Plochý (vlevo) a Jiří Voříšek.

Pro stanici Óčko Gold a její diváky byl připraven jiný event – Zlaté hvězdy. Divákům přivezl pěvecké hvězdy 80. let a díky scénáři, který napsal Ivan Rössler, vznikla show ve stylu „Možná přijde i kouzelník“. Na scéně se objevili i někdejší zpěváci 80. let – např. Kamélie, Dalibor Janda, Petr Kotvald nebo Pavel Vítek.

Akce pro Óčko Expres byly zatím vzhledem k specifické cílové skupině součástí Party Ride. „Připravujeme ale eventy i pro tuto náročnou cílovou skupinu, která hudbě rozumí,“ avizuje František Plochý.

Zimní Party Ride Live odstartuje 4. října v podobném formátu jako letos v zimě. Není ani vyloučeno, že tour se prodlouží až na Slovensko. „V Bratislavě máme velkou fanouškovskou základnu, ale uvidíme, jak to dopadne,“ naznačuje Plochý.

Eventy navíc Óčko připravuje i pro partnery na klíč. Jeden takový, zaměřený na módu, se odehrál na střeše obchodního domu Kotva.

Party Ride a další eventy chce Óčko ve větší míře pořádat i v příštím roce. Na začátek jara připravuje road show na kolech po větších a středních městech republiky. Eventy jsou pro Óčko podle Jiřího Voříška rentabilní. „Primární účel Óčko Promotion je zvýšení povědomí o značce a tvorba užšího vztahu na bázi emočního zážitku. Eventy tvoří samozřejmě náklady. Nicméně projekty jsou výhodné i pro partnery, kteří do projektů vstupují. Projekty jsou rentabilní pro všechny zúčastněné strany,“ uzavírá.

-mav-