Kampaň pro Potravinářskou komoru zajistí McCann a IAA

středa, 15. října 2014, 07:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

Propagační kampaň pro Potravinářskou komoru ČR zajistí za 84,8 mil. korun agentura McCann Erickson a International Advertising Agency (IAA). Agentury zvítězily ve veřejném výběrovém řízení, které bylo vypsáno v květnu tohoto roku. Cílem kampaně má být posílit u spotřebitelů v České republice a na Slovensku kladné vnímání evropského systému kvality zemědělských produktů, představovaným značkami Chráněné zeměpisné označení (CHZO), Chráněné označení původu (CHOP) a Zaručená tradiční specialita (ZTS).

Stejné agentury letos vyhrály také tendr na zajištění komunikace značky Klasa, která slouží k označení kvalitních potravin české provenience. Jejich vítězná nabídka však podle ÚOHS neobsahovala vše, co měla mít, a proto měla být z výběrového řízení vyloučena. Hodnoticí komise organizujícího Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) však místo toho pouze nechala vítěze nabídku doplnit a 9. ledna vybrala McCann-Erickson jako vítěze. Náhradního vítěze pro zbytek roku fond stále nevybral. Z informací věstníku veřejných zakázek však SZIF hodlá vypsat nový tendr na propagaci značky za 274 milionů korun bez DPH.

-kch-, -čtk-