Petr Hanisch po 15 letech odchází z AliaWebu
Obchodní ředitel společnosti AliaWeb Petr Hanisch opouští firmu po 15 letech. Ze společnosti odchází oficiálně k 31. 12. 2014. Jeho post od začátku listopadu přebírá kolegyně Pavla Hřebíčková.
-mav-
Obchodní ředitel společnosti AliaWeb Petr Hanisch opouští firmu po 15 letech. Ze společnosti odchází oficiálně k 31. 12. 2014. Jeho post od začátku listopadu přebírá kolegyně Pavla Hřebíčková.
-mav-
Inspektorka Candice Renoirová se stala o pár tisíc diváků nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20.00 v divácké skupině starší 15 let. Seriál Polabí dosáhl nejvyšší sledovanosti v 18-69 a Bratři a sestry v 15-54.
Rozhlasová skupina Radio United Broadcasting plánuje rozšířit své portfolio o sedmou stanici, tentokrát zaměřenou na mluvené slovo. Nový program bude dostupný pozemní cestou výhradně prostřednictvím celoplošného vysílání DAB+.
České Radiokomunikace dnes zahájily ze Žižkovského vysílače třetí fázi testování technologie 5G Broadcast, do nichž brzo plánují zahrnout i odbornou veřejnost. Ostrý komerční provoz plánuje operátor spustit mezi lety 2027 a 2028.
Praha se na čtyři dny stane centrem světového výzkumu a insightů, uskuteční se zde mezinárodní kongres Esomar 2025.
Nova od listopadu rebranduje svůj tematický kanál Nova Gold na Nova Krimi. Ještě před samotným startem využívá svou online platformu Oneplay k propagaci a přípravě diváků na uvedení nového projektu.
Fotbalový klub Sparta Praha pokračuje v rozšiřování svého produktu Unlimited a sparťanský obsah chce fanouškům nabídnout i v chytrých televizích díky vlastní aplikaci.
Televize Óčko zahájila ve středu večer vysílání tuzemské edice seznamovací reality show Naked Attraction.
Prvenství v divácké skupině starší 15 let po 20:00 potvrdila Všechnopárty, na pozici dvojky se posunul seriál Příliš mnoho lásky. V divácké skupině 15-54 měl nejvyšší sledovanost pořad Máme rádi Česko, který předběhl Milionáře.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve skupině 15+ zůstává Všechnopárty, která od minulého týdne zvýšila odstup od seriálu Příliš mnoho lásky. Následoval film Buď chlap!, který byl zároveň nejsledovanější v 15-54.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
Také druhý přímý duel premiéra Petra Fialy a předsedy hnutí ANO Andreje Babiše se stal pořadem čtvrtečního večera. Na TV Nova ho v průměru sledovalo 867 tisíc diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek z pořadů vysílaných po 20:00. Sledovanost čtvrteční debaty byla obdobná jako o den dříve na CNN Prima News a TV Prima.
Na obrazovky dětského kanálu České televize míří od 25. října nové zpracování klasických příběhů Josefa Čapka O pejskovi a kočičce.
Na svém druhém kanále nabídne Česká televize ve večerním vysílání několik filmů, v nichž účinkoval herec Robert Redford. Herce připomene i stanice Nova Action.
Svou první pobočku v Praze otevřel koncept Mama’s Burger, za nímž stojí Zdeněk Pohlreich a David Kaňák.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 zůstává ve všech hlavních diváckých skupinách seriál Polabí.
Seriál nabídne příběh tří celoživotních přátel v podání tuzemských hereckých osobností Miroslava Donutila, Pavla Zedníčka a Bolka Polívky.
JOJ Family poprvé od startu v roce 2016 změnila vizuální identitu, přičemž logo a hlas staničních upoutávek zůstaly od pondělí 6. října beze změny. Cílem úprav je modernizace vzhledu plnoformátového programu dostupného i v DVB-T2.
Seriál Metoda Markovič: Hojer se vrátil na post nejsledovanějšího pořadu v neděli po 20:00 v divácké skupině 15+ a přeskočil tím seriál Ratolesti. Stal se tak nejsledovanějším pořadem večera ve všech hlavních diváckých skupinách.