Marketing společnosti LBM bude řídit Petr Jindra

úterý, 13. ledna 2015, 10:35 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do společnosti LBM, která se zaměřuje na prodej luxusního zboží v České republice a v regionu střední Evropy, přišel Petr Jindra. Na začátku ledna nastoupil na pozici ředitele marketingu.

Petr Jindra - nový ředitel marketingu LBM
Petr Jindra - nový ředitel marketingu LBM

Petr Jindra od počátku profesní kariéry působí v oblasti marketingu a komunikace. Pět let pracoval jako ředitel marketingu a komunikace nadnárodní retailové skupiny Spar. Marketingu se také věnoval v několika dalších českých i zahraničních firmách, mimo jiné pro značky Swarovski, Stefanel, Lancôme nebo Tonak. Před svým příchodem do LBM se poslední dva roky specializoval na strategický marketing a poradenství pro globální prémiové značky z oblasti módy, retailu nebo prodeje luxusního zboží.

-kch-