Frekvence 1 podporuje kampaní hudební image

neděle, 12. dubna 2015, 09:08 Aktuality, Rádio MediaGuru

Rádio Frekvence 1 má novou jarní kampaň. Cílem je podpora hudební image a rozšířené hudební nabídky. "Výrazně jsme rozšířili prostor, který v playlistu dáváme aktuální české tvorbě. Aktuálně hrajeme pravděpodobně největší objem muziky v celé historii Frekvence 1. Další novinkou je zvukový obal stanice a další balíček tzv. power inter k vybraným písním. Do vysílání jsme jak obal, tak power intra nasadili tento týden,“ řekl Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1.

Kampaň je připravená ve spolupráci s agenturou Intuo. Součástí je i audiovizuální část ve formě sponzorských vzkazů na Nově, Primě a ČT.

Frekvence 1_To nejlepsi z muziky

-mav-