Prima Cool pracuje na image i mimo TV

středa, 01. dubna 2015, 09:24 TV MediaGuru

Prima Cool připravila vlastní narozeninovou party, o svou image dbá i na sítích a v upoutávkách.

Prima Cool slaví první dubnový den šesté narozeniny a pro tyto účely přichystala večírek v pražském klubu La Fabrika. V kontextu ostatních komunikačních aktivit této stanice jde o další způsob, jak budovat image a navázat kontakt se svými diváky. Televizní obsah sám o sobě by k tomu nestačil.

V rámci akce nazvané Cool Day návštěvníci zhlédli údajně jako první v republice tři rozjezdové díly 26. řady seriálu Simpsonovi (s dabingem Jiřího Lábuse, Martina Dejdara a Vlastimila Zavřela). Následně je čekal především hudební program – vystoupení rappera Ektora či hiphopové taneční skupiny Pentifull. Hudba a seriály ovšem nebyly jedinými formami populární kultury, na které Prima Cool lákala návštěvníky. Své místo měly i počítačové hry. Například fotbalový simulátor FIFA nebo střílečka Counter-Strike. Účastníci akce navíc měli mít možnost potkat tvůrce pořadu Hrajeme s Alim Tomáše Zvelebila.

Kromě večírku v La Fabrice ale Prima Cool komunikuje, byť zprostředkovaně, se svými diváky i pomocí svého facebookového účtu a webových stránek Prima StyleFrekvence nových příspěvků na Facebooku je cca půlhodinová a svým tematickým záběrem i počtem fanoušků jde de facto o specifický mediální kanál. Na facebooku jej olajkovalo přes 420 tisíc uživatelů, což je mimochodem číslo, které chtěli vidět ve statistikách návštěvnosti tvůrci webu Prima Style.

Oba on-line projekty jsou ale v symbióze, aniž by bylo možné říci, že na facebooku se objevují pouze odkazy na obsah zmíněného webu. Jednotlivé facebookové příspěvky totiž využívají prakticky všechny možnosti vizuální komunikace, které internet nabízí – kromě odkazů na YouTube videa (respektive odkaz na Prima Style, kde je dané video na stránku vložené) jde o například o využívání populárních obrázků a vtipů.