Media Club už prodává Kino Barrandov, podíly zůstávají

středa, 27. května 2015, 08:31 TV MediaGuru

Podíl skupiny Barrandov se zařazením nového kanálu celkově nezmění.

Společnost Media Club, která na reklamním televizním trhu zastupuje nejen televizní stanice skupiny Prima, ale i kanály skupiny Óčko a TV Barrandov, už do svého prodeje začlenila nový televizní kanál Kino Barrandov. Vysílání zahájil nový filmový kanál skupiny Barrandov po polovině dubna, jeho průměrný celodenní podíl na sledovanosti se po startu pohyboval na úrovni 0,5 % v divácké skupině 15+.

Z hlediska stávajícího rozdělení podílů jednotlivých kanálů, zastupovaných společností Media Club, se zařazení nové stanice promítne od 1. června 2015. Nebude ale představovat změnu, protože stávající podíl TV Barrandov (13 %) bude náležet celé skupině Barrandov, tedy včetně Kino Barrandov.

Nový kanál  získá podíl adekvátní svému podílu na trhu, o který se tedy sníží podíl hlavní stanice TV Barrandov. Všem kanálům TV Barrandov náleží 13% podíl.

Split TV kanálů (%) Media Club

MC_split

Zdroj: FTV Prima

-mav-