Rémy se s mixery Fever-Tree zaměří na gastro

čtvrtek, 11. června 2015, 07:14 Aktuality MediaGuru

Od dubna letošního roku tvoří součást portfolia společnosti Rémy Cointreau britská značka Fever-Tree. Na českém a slovenském trhu zastupuje produktovou řadu šesti nealkoholických nápojů, tzv. mixerů, které jsou určeny do míchaných nápojů. Značku se společnost bude snažit podpořit v segmentu gastro.

„Před čtyřmi lety jsme uvedli v život novou vizi naší firmy, která zní, že hledáme pouze dokonalost. Jednou z oblastí, kde nám k dokonalosti něco chybělo, byl zážitek spotřebitele s míchanými nápoji, v nichž se naše prémiové a superprémiové destiláty pojí s nealkoholickým nápojem,“ popisuje generální ředitel společnosti Rémy Cointreau v České republice Jiří Štětina a dodává, že právě nealkoholická složka koktejlů představovala často slabou stránku. Z tohoto důvodu se společnost spojila s Fever-Tree, která v kategorii mixerů patří k nejkvalitnějším. Značku na českém trhu dříve zastupovala společnost Ultra Premium Brands, na slovenský trh vstupuje s Rémy Cointreau poprvé.

Produktová řada Fever-Tree dostupná na českém trhu
Produktová řada Fever-Tree dostupná na českém a slovenském trhu

„Mixery nejsou konkurencí producentům standardních sycených nápojů. Termín mixer, který budeme používat ve veškeré naší komunikaci, označuje nápoje, které nejsou určeny pro běžnou konzumaci, ale jsou vydesignovány pro dokonalou interakci s lihovinou,“ přibližuje Jiří Štětina.

Původem britská značka Fever-Tree vznikla v roce 2005, kdy ji založili Charles Rolls a Tim Warrilow. Dnes operuje na 53 trzích světa a její hodnota přesáhla 150 milionů liber. „Značku jsme založili, abychom do segmentu mixerů vrátili kvalitu,“ vysvětluje Tim Warrilow. Fever-Tree si zakládá na kvalitních ingrediencích bez přídavků umělých přísad, včetně sladidel a barviv. Chinin do toniku dováží například z konžských plantáží, zázvor z Pobřeží slonoviny nebo tymián z jižní Francie.

V komunikaci se značka celosvětově soustředí na oborové influencery a barmany. Pochvalně se o značce vyslovil například Jamie Oliver, Ferran Adrià nebo kritik nápojů Robert M. Parker.

V České republice se Fever-Tree zaměří především na gastro. „V Praze chceme potvrdit naši pozici, mimo Prahu, kde je trh mixery neposkvrněný, je to o ,šíření našeho evangelia‘,“ říká pro MediaGuru.cz marketingový ředitel Rémy Cointreau Ondřej Roček. Zatímco dnes je značka Fever-Tree zastoupena ve 100 až 150 barech, cílem je zvýšit jejich počet na tři až čtyři sta, přičemž hlavní investice půjde do edukace barmanů.

-kch-