Mediaforce uvede měsíčník 360, podpoří ho Evropa 2

neděle, 20. září 2015, 21:12 Rádio, Tisk MediaGuru

Rádio Evropa 2 bude marketingově podporovat nový titul pro mladé čtenáře.

Vydavatelství Mediaforce uvede na trh za podpory rádia Evropa 2 ve čtvrtek 24. září 2015 nový tištěný magazín pro mladé čtenáře s názvem 360. Určený je především pro cílovou skupinu 18-30 let.

Časopis se zaměřuje na témata, jako jsou sport, moderní technologie, hudba, film nebo vztahové záležitosti. Na titulní stránce prvního čísla je Miley Cyrus, uvnitř se objevuje např. rozhovor s Patrikem Vrbovským (Rytmusem) nebo články o městských kolech, skateparcích a youtuberech.

„Nápad s názvem 360° přišel nějak sám, protože třistašedesátka je flip, což je základní trik, na skateboardu, citybiku nebo snowboardu. No a ten flip je vlastně všudypřítomný. Je to otočka modelky na konci mola, dokola se točí filmový pás na promítačce i deska na gramofonu,” říká šéfredaktor Pavel Kučera.

Magazín 360° bude vycházet jako měsíčník a zaváděcí náklad je 60 000 výtisků. Základní rozsah časopisu činí 84 stran a prodejní cena je 49 Kč.

„V novém magazínu vidím velký potenciál nejen pro marketing a propagaci značky Evropa 2, ale také možnost komunikace s našimi posluchači a fanoušky. Navíc díky tomu, že můžeme aktivně vstupovat i do obsahu časopisu, se přímo nabízí podpora našich moderátorů a osobností, které v rádiu vystupují,“ uvedla Jitka Fürst, ředitelka Evropy 2. Evropa 2 je nejposlouchanějším rádiem v cílových skupinách mladých posluchačů.

„Časopis 360° se přímo nabízel, protože většina vydavatelů sama vyklidila prostor u této cílové skupiny. Dáváme tak zadavatelům jedinečný nástroj, protože takto přímo žádný jiný magazín na tuto cílovou skupinu nemíří,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka společnosti Mediaforce.

MF_360

-mav-