Prodej Forbesu poprvé překonal hranici 20 tisíc

úterý, 20. října 2015, 14:00 Tisk MediaGuru

Září přineslo měsíčníku Forbes prozatím nejlepší prodejní výsledek od začátku startu časopisu.

Prodaný náklad byznysového měsíčníku Forbes se letos v září poprvé dostal nad úroveň 20 tisíc kusů, informoval šéfredaktor časopisu Petr Šimůnek. Forbes v září podle sdělení vydavatele prodal 20 537 kusů, z čehož bylo cca 7,5 tis. předplatných. Prodeji Forbesu mohl v září pomoci Investiční speciál, který vyšel společně s časopisem.

Ve srovnání s loňským zářím se prodej časopisu zvýšil o 15 %. „Prodaný náklad nám roste kontinuálně," řekl směrem k trendu Šimůnek s tím, že v pokoření hranice 20 tisíc výtisků na začátku existence časopisu ani nedoufal. Odhaduje přitom, že 20 tisíc prodaných kusů může být pro Forbes vzhledem k zaměření titulu a velikosti cílové skupiny pomyslným stropem.

Rekordní byla pro Forbes v září i návštěvnost webu Forbes.cz (web zatím není ve výzkumu NetMonitor, podle Google Analytics má dosahovat měsíčně 370-400 tis. unikátních uživatelů). Web je přitom podle Šimůnka profitabilní, velikost ročního obratu odhaduje na 6-8 mil. Kč.

Vývoj prodaného nákladu měsíčníku Forbes v roce 2015 (ks)

Forbes_PN_2015

* údaj na základě sdělení vydavatele, zdroj: ABC ČR

-mav-