Jan Řehák spustil kreativní agenturu AdHackers

čtvrtek, 12. listopadu 2015, 07:30 Reklama MediaGuru

Má nabízet kreativní koncepty podle Marketingu 3.0 a měnit přístup k reklamě.

Bývalý managing director agentury OMD a obchodní ředitel TV Nova Jan Řehák se pustil do další aktivity. Na začátku týdne zahájil činnost kreativní agentury AdHackers. Její práce spočívá v tvorbě kreativních konceptů podle Marketingu 3.0. „Říkáme tomu reklama 3.0. To, co funguje. Pro všechny,“ řekl MediaGuru.cz Řehák.

Projekt má podle jeho slov ambici zásadně změnit a inovovat přístup k tvorbě kreativních konceptů v ČR. „Problém dnešní reklamy je v tom, že nefunguje. Není to vina médií, ale toho, jak značky se spotřebiteli komunikují. Důvěra mezi spotřebitelem a výrobcem je tatam. Jednak se zákazníci už tolikrát cítili oklamaní a současně komunikace podle těch starých metod je dekódovaná spotřebitelem jako lež,“ zdůvodňuje Řehák.

AdHackers slibuje vhled do celé společnosti, vtažení spotřebitele do hry a pozitivní vliv značek ve společnosti. „Snad brzy přestanou éteru vládnout slevy, akční nabídky a ego-kampaně, které vedou maximálně ke krátkodobým výsledkům. Věříme a brzy dokážeme, že empatie je silnější hybatel lidského jednání než ego. Je to o duchovních hodnotách,“ domnívá se.

Hlavní prvek launche je BriefFest, kreativní workshop od 25. do 27. listopadu, který bude vedený zakladatelem Mindscapes, Yonathanem Dominitzem.

Jan Řehák je zakladatelem a většinovým majitelem agentury. Společníky jsou další lidi z reklamy, médií a marketingu: Pavel Kejla, bývalý výkonný ředitel TV Prima a managing director Opery; Veronika Devát, která dříve pracovala v obchodním týmu TV Nova, v kreativních agenturách i jako client service director agentury OMD; Miloš Čihák, finanční ředitel mediálních agentur a médií.

Briefest

-mav-