Paneria mění svou vizuální identitu i prodejny

čtvrtek, 03. prosince 2015, 12:09 Aktuality, Marketing MediaGuru

Síť prodejen Paneria mění svou vizuální identitu. Původně oranžové logo se mění tmavě hnědé, navíc je z něho vypuštěn symbol klasu. Mění se i celková barevnost – nový vizuální styl pracuje se základním rozdělením do tří oblastí podle sortimentu – červená barva je určena oblasti Panini neboli teplé kuchyni, zelená Fresh v podobě salátů, nápojů či čerstvé studené kuchyně a hnědá patří Café, kavárně a zákuskům.

Paneria mění barevnost loga, vypouští z něho i symbol klasu.
Paneria mění barevnost loga, vypouští z něho i symbol klasu.

Důležitým prvkem nového vizuálního stylu tvoří také bubliny, které se používají pro cenovky, štítky či polepy výloh, a šipky, jež se objevují na sáčcích, etiketách a menuboardech.

Důležitými prvky nové vizuální identity jsou i bubliny a šipky.
Důležitými prvky nové vizuální identity jsou i bubliny a šipky.

Redesignem procházejí i jednotlivé prodejny. „Naším cílem bylo rozdělit prodejny na nezávislé prodejní zóny. Dřevěný vinný koutek, hlavní nákupní deska a mléčný bar s bílým obkladem,“ vysvětluje studio Visualio, které novou vizuální identitu připravilo. Cílem redesignu je osvěžit interiér a učinit ho více současným.

Redesignované prodejny jsou rozděleny do tří zón: hlavní prodejní deska, mléčný bar a vinný kout
Redesignované prodejny jsou rozděleny do tří zón: hlavní prodejní deska, mléčný bar a vinný koutek.
Nová prodejna má dřevěnou vinnou stěnu.
Nová prodejna má dřevěný vinný koutek.
Paneria3
Bílý obklad vymezuje prostor mléčného baru.

-stk-