Proměna: Výnosy časopisů v desetiletém srovnání
Příjmové zdroje pro vydávání časopisů se v průběhu deseti let změnily, ukazuje srovnání FIPP.

FIPP: Infografika proměny výnosů časopisů, 2004-2014

Příjmové zdroje pro vydávání časopisů se v průběhu deseti let změnily, ukazuje srovnání FIPP.
Česká televize udržela v prvním letošním pololetí i přes snížení nejvyšší podíl na sledovanosti v celodenním vysílání v univerzální skupině 15+. Nejvyšší růst ale zaznamenala Nova, která zvítězila v mladších diváckých kategoriích i v hlavním vysílacím čase.
Podobně jako Seznam.cz pracuje na své domovské stránce s nekonečným proudem zpráv od svých i externích zdrojů, nabízí podobné řešení nově také Centrum.cz.
Dva ze tří nejsilnějších hráčů na tiskovém trhu a také jedni z největších provozovatelů na internetu by se podle Hospodářských novin mohli spojit.
Změny vlastníků i manažerské výměny. Shrnujeme události ve slovenských médiích ve druhém čtvrtletí letošního roku.
Ředitelem marketingu mediálního domu Mafra se stává Nikola Vangeli.
Ke změně grafiky přistupuje Právo po dlouhých letech, dosud se opíral o konzervativní přístup a vizuální změny zaváděl jen minimálně.
Nadace OSF vyhlásila laureáty Novinářské ceny 2024, Cenu Karla Havlíčka Borovského dostal Erik Tabery z týdeníku Respekt.
Do čela fotbalového magazínu Hattrick nastoupil Luděk Mádl. Slibuje hlubší analýzy i infografiky.
Obrat ve vydávání časopisu Playboy. Nakonec na trhu zůstane. Novým vlastníkem časopisu je společnost HFC Play ze skupiny CCS Premium Trust.
Mafra prodává Ticketportal ticketingové společnosti PLG.
Většina deníků v nových datech čtenosti udržela své výsledky a v pořadí deníků nejsou zásadní změny. Výsledky přináší výzkum čtenosti Media projekt.
Vyšla nová zpráva z pravidelného výzkumu Digital News Report o sledovanosti zpravodajství v různých světových zemích.
Na konferenci Globsec, která od čtvrtka probíhá v Praze, se mluvilo i o současných médiích. Ta čelí značným politickým a ekonomickým tlakům. Podle diskutujících zároveň hrozí, že tradiční mediální prostor zaplní propaganda, která je naopak systematicky finančně podporována.
Nabídku dětských tištěných časopisů rozšiřují dvě značky, které mají silné zastoupení v digitální podobě.
Od začátku června 2025 se rozšiřuje vrcholové vedení redakce Deník a Deník.cz. Do pozice ředitele centrálního zpravodajství nastupuje Tomáš Večeřa, který doplní současný tým zástupců ředitele redakcí Deníku.