Proměna: Výnosy časopisů v desetiletém srovnání
Příjmové zdroje pro vydávání časopisů se v průběhu deseti let změnily, ukazuje srovnání FIPP.

FIPP: Infografika proměny výnosů časopisů, 2004-2014

Příjmové zdroje pro vydávání časopisů se v průběhu deseti let změnily, ukazuje srovnání FIPP.
Návrh velké mediální novely, která má zajistit vyšší objem financí pro ČT a ČRo, nelze přijmout bez diskuse o roli veřejné služby. Ta měla být na začátku příprav nové legislativy, říká prezidentka AKTV Klára Brachtlová.
Echo Media představilo své nové sídlo na středečním setkání se zástupci z řad mediálních manažerů a novinářů a naznačilo své plány pro další období.
Hospodářské noviny zvýší od října významně svou prodejní cenu v pultovém prodeji.
Po deseti letech změní mediální skupina Mafra vlastníka. Na koupi mediální skupiny se dohodla investiční skupina Kaprain Karla Pražáka.
Podíl českého miliardáře Daniela Křetínského v deníku Le Monde získala společnost NJJ Presse telekomunikačního magnáta Xaviera Niela.
Magazín pro fotbalovou kulturu Football Club chce zvýšit své příjmy, a proto zpoplatňuje web. Připravuje i klubové členství s přístupem k řadě produktů. Pro urychlení růstu projektu aktivně hledá investora. Za poloviční podíl v projektu očekává zhruba dva a půl milionu korun.
Stažení velké mediální novely požadují po AKTV také oborové organizace SPIR a Unie vydavatelů.
Týdeník Euro sestavil žebříček nejbohatších Čechů a Slováků. Skokanem roku je Daniel Křetínský, který se posunul na druhé místo. Křetínský je zároveň většinovým vlastníkem Czech Media Invest, která ovládá mediální skupinu Czech News Center.
Vznikla nová společnost Hrot Media, kterou založila mediální společnost SPM Media podnikatelů Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka.
Vydavatelé nabídnou mediálnímu trhu ukazatel tiskového GRP. Jeho nová konstrukce má ambice zařadit se na srovnatelnou úroveň s televizním GRP.
Novým akcionářem skupiny Premium Media Group se stává Štěpán Dlouhý, do managementu přichází Barbora Vávrová.
Zvyšování prodejních cen kvůli rostoucím výrobním nákladům se odrazilo na vyšším poklesu prodejů deníků v prvním pololetí ve srovnání s průměrem za celý rok 2022.
Pozice deníků na čtenářském trhu se nemění, nejvyšší čtenost má nadále Blesk, ukazují nová data výzkumu čtenosti Media projektu.
Druhé setkání Fénix Media o budoucnosti českých médií se zaměří na talenty české mediální scény.