Hokejové MS táhne první kanál slovenské RTVS

neděle, 15. května 2016, 08:00 Slovensko MediaGuru

Zápasy slovenské reprezentace na hokejovém MS míchají s podíly slovenských TV stanic.

Podle očekávání se zájem televizních diváků obrací směrem k hokejovému mistrovství světa, což pomáhá veřejnoprávní RTVS. Nové pořady připravují do vysílání obě rozhodující komerční televize Markíza a Joj. A na Slovensku začíná své vysílání testovat O2 TV. I tyto události přinesl právě končící týden na slovenském trhu.

Podíl RTVS díky hokeji šplhal až k 20 %

Díky zápasům slovenské hokejové reprezentace na mistrovství světa v hokeji se podíl prvního kanálu RTVS Jednotka vyrovnal a v některých dnech i překonal lídra slovenského trhu TV Markíza (platí pro cílovou skupinu 12+).  Zápas slovenského týmu v pátek 7.5. 2016 se v podílu na sledovanosti přiblížil 70 % (12+).

Podíl vybraných TV stanic (%), 6.5.-12.5. 2016, celý den, 12+

[chart type="line" footer="6.5. 7.5. 8.5. 9.5. 10.5. 11.5. 12.5.

TV Markíza 21,5 15 14 21,8 20,6 20,8 23,6

TV JOJ 13,5 11,3 11,3 16,6 13,8 14,8 16

Jednotka 13,4 17 17,4 8,3 20,3 19,1 8,5

PLUS 3,1 3,8 3,5 3,8 2,9 2,7 3,8

TV Doma 4,2 4,8 2,7 4,3 4,2 4,8 4,7

Dvojka 6,3 8,5 10 8 3,4 3,1 5,7

"][/chart]

Zdroj: PMT/TNS

O2 TV zahájila pilotní vysílání na Slovensku

Od 9. května 2016 zahájila společnost O2 komerční pilotní fázi celoslovenského televizního vysílání pod názvem O2 TV. V této fázi nabídne až 25 stanic pro tisíc zákazníků z celého Slovenska. Vybrané stanice budou k dispozici v HD rozlišení (ČT1, ČT2). Zákazníci můžou sledovat vysílání až na čtyřech zařízeních. „Plánujeme postupné testování vícero funkcionalit,“ uvedla mluvčí společnosti Martina Jamrichová.

Službu O2 TV se set-top-boxem nabídne v pilotní fázi operátor O2 s aktivovanou službou O2 Internet na doma. Cena služby se set-top-boxem je 7,50 euro měsíčně. Pilotní fáze služby O2 TV se set-top-boxem počítá s pokrytím tří vybraných obcí západního Slovenska, které se shoduje s pokrytím rychlým LTE internetem.

O2-TV-

Markíza nasazuje nové díly Tchyně

Premiérové díly reality show Tchyně se od úterý 17. května rozhodla nasadit do vysílání TV Markíza. Pořad půjde do vysílání od 20:30. V tomto čase tak nahradí kuchařskou show MasterChef, které nadále patří čtvrteční večery. Tchyně se ve vysílání objeví před novou zábavní show Dobré vědět, se kterou Markíza počítá od 21:45.

TV Joj přijde s novou show Habovřesky

Novou kuchařskou reality show zařadí do vysílání TV Joj. Pořad s názvem Habovřesky pošle proti novince konkurenční Markízy Dobré vědět. Habovřesky se mají podle programového plánu vysílat v úterý v druhém prime-timovém okně od 21:45. Hlavními postavami nové show jsou televizní kuchař Vilo Habo, proslavený v soutěži Moje máma vaří lépe než tvoje, a rodina Bučkových, která si v obci Silha otevře restauraci – diváci sledují, jak jej pod vedením Haba provozují.

habovresky

Cinema City otevřelo kinosál se 4DX

Multikino Cinema City Aupark v Bratislavě otevřelo v uplynulém týdnu kinosál s filmovou technologií 4DX™, která stimuluje pět lidských smyslů speciálními efekty. Jde o první 4DX kinosál na Slovensku zaměřený na promítání celovečerních hollywoodských filmů. Má 140 míst se sedadly s high-tech pohybem.

První dva filmy, uváděné v novém formátu, jsou sci fi thriller Captain America: Občanská válka a dětský animovaný film Angry Birds ve filmu. V následujících týdnech přijdou filmy X-Men: Apokalypsa či Alenka v říši za zrcadlem.

Cienma City

-mav-