Jogurty Hollandia redesignují a investují do značky

čtvrtek, 05. května 2016, 07:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka jogurtů Hollandia prochází redesignem a poprvé ve své 25leté historii investuje do podpory svých produktů.

Kampaň se nejprve zaměří na Selskou řadu, jež prošla změnou receptury, následně na Bio Selskou řadu, krémové jogurty a Bio BiFi drinky. „Chceme našim zákazníkům představit ryze český přírodní jogurt, jehož kvality jsou jednoznačné,“ říká Jan Škoda, marketingový manažer značky Hollandia.

Změnu receptury doprovází redesign obalů, který má zdůraznit jedinečnost a podtrhnout vizuální sjednocení. Modernější vzhled má za cíl maximálně vystihnout prémiovou kvalitu produktu. Ilustrace na obalech je inspirována krajinou Krásného Údolí, kde Hollandia své jogurty vyrábí.

Hollandia_redesign
Redesign obalů jogurtů značky Hollandia

Samotná kampaň poběží od 10. května do konce června na českém a slovenském trhu, a to v outdooru, indooru, na internetu a v PR. Doplní ji ochutnávky a vizuálně odlišné proložky s logem v místě prodeje. Pracovat bude se třemi motivy, kde se budou jogurty po svém představovat. Součástí aktivit je i spuštění nového věrnostního programu Hollandia club.

BB_Charakter

BB-Cukrous

BB-Máma

Na přípravě kampaně se podílela skupina Konektor. Redesign obalů je dílem agentury Cocoon.

-stk-