Markíza uzavřela první řadu Tvoje tvář s 41% podílem

neděle, 08. května 2016, 23:55 Slovensko MediaGuru

Slovenská Markíza už ukončila vysílání první řady show, televizi přinesla nadprůměrná čísla.

Markíza uzavřela vysílání první řady reality show Tvoje tvář má známý hlas a už zahájila přípravy na druhou řadu. Na slovenský trh se chystá vstoupit kavárenský řetězec Starbucks a RTVS rozšířila nabídku kanálů v HD kvalitě. I to přinesl právě končící týden na slovenském trhu.

První řada Tvoje tvář měla na Markíze 41% podíl

První řada pořadu Tvoja tvár znie povedome (Tvoje tvář má známý hlas) zaznamenala celkově v komerční cílové skupině 12-54 průměrný rating ve výši 14,6 % a podíl na sledovanosti ve výši 41,4 %. V průměru novou reality show sledovalo 702 tisíc diváků starších 12 let. TV Markíza už oznámila, že druhou řadu pořadu uvede ještě letos na podzim. Finálový díl pořadu, který televize nabídla v neděli 1. května, dosáhl rekordního podílu 48,6 % (12-54). Poslední díl první řady v průměru sledovalo 841 tis. diváků starších 12 let.

Tvoja tvár znie povedome_sem

Penta většinově vstoupila do webu TotalMoney.sk

Vydavatelství News and Media Holding (NMH), které pro své mediální aktivity založila investiční skupina Penta, doplnila své online portfolio o nový produkt. Informoval o tom server Mediálne.sk. Od května se NMH stala 80% vlastníkem portálu TotalMoney.sk, který má být lídrem v rámci srovnávačů finančních produktů. TotalMoney působí na slovenském trhu od roku 2009, provozuje také affiliate síť zaměřenou na prodej finančních produktů.

Total Money

RTVS má v DVB-T oba kanály v HD kvalitě

Rozhlas a televize Slovenska (RTVS) mění skladbu veřejnoprávního multiplexu. V DVB-T síti veřejnoprávního vysílatele přibude kanál Dvojka v HD rozlišení. RTVS tak poprvé nabídne oba své programy (Jednotka, Dvojka) v terestrickém vysílání ve vysokém rozlišení. Nová skladba veřejnoprávního multiplexu, ve které budou oba televizní programy ve standardním i vysokém rozlišení, má vyrovnávat obsahovou nabídku RTVS, kterou dosud mohli přijímat jen diváci v satelitní či kabelové vysílací platformě.

HD_1

Starbucks vstoupí na konci května na Slovensko

Síť kaváren Starbucks vstupuje na slovenský trh, 31. května otevře svou první provozovnu v Bratislavě v nákupním centru Aupark. Provozovatelem sítě je společnost AmRest Holdings SE, do jejíhož portfolia spadá také KFC nebo Burger King. Starbucks pod ní patří od roku 2008, kdy byla otevřena první kavárna v Praze. V současnosti společnost provozuje více než 100 kaváren Starbucks v pěti zemích: České republice, Polsku, Maďarsku, Rumunsku a Bulharsku a aktuálně ohlásila akvizici sítě kaváren Starbucks v Německu. Ve Slovensku vidí podle slov Adama Mularuka, prezidenta společnosti, velký potenciál.

Starbucks Card

Denník N a Respekt spolupracují

Slovenský Denník N se domluvil na společné předplatitelské nabídce s českým týdeníkem Respekt vydavatelské společnosti Economia. Prvních 250 lidí, kteří si v květnu objednají Respekt na období jednoho roku v libovolném formátu (tisk, digitál), získají i tříměsíční digitální předplatné Denníku N. Nabídka platí i recipročně. Nový předplatitel Denníku N obdrží darem navíc tříměsíční předplatné Respektu.

O plánech Denníku N můžete číst detailnější informace v rozhovoru se šéfem onlinu Tomášem Bellou zde

-mav-