S tvorbou reklam pomůže na Facebooku Creative Hub

pátek, 24. června 2016, 15:00 Internet & Mobil MediaGuru

Facebook představil novou platformu na sdílení tipů pro facebookové reklamy.

Facebook spustil novu globální platformu pro testování a sdílení zkušeností s tvorbou kreativních reklam. Novinka s názvem Creative Hub je určena agenturám, značkám i jednotlivcům a usnadnit má hlavně práci s rostoucí mobilní reklamou. A to jak na Facebooku, tak i na Instagramu.

Na reklamním festivalu v Cannes představil Facebook nový nástroj pro inzerenty, který nabízí nové možnosti při hledání inspirace, navrhování reklam i následném sdílení kreativních konceptů. Platforma Creative Hub umožňuje vytvářet vizualizace návrhů jakýchkoli reklamních formátů, přičemž ke každému návrhu se automaticky vygeneruje odkaz náhledu, který je možné sdílet a získat k němu komentáře od dalších lidí. Mockupy uvidíte i v mobilní aplikaci Facebooku, kde se tak dá vyzkoušet, jak reklama v praxi vypadá.

Creative Hub funguje i jako inspirativní databáze s příklady kreativních reklam od nejlepších agentur z celého světa. Nabízí přehled případových studií, novinek a výzkumů o inzerci na Facebooku a Instagramu včetně best practices.

Spuštění platformy je výsledkem práce Creative Shopu, který se ve Facebooku věnuje podpoře agentur a rozvoji klientských kampaní. Stejně jako celý Facebook se v poslední době hodně zaměřuje na rostoucí mobilní oblast a snaží se hledat cesty, jak z reklamy na malém displeji vytěžit co nejvíc.

-kmc-