Tiscali Media koupila službu Úschovna.cz

středa, 29. června 2016, 08:15 Internet & Mobil MediaGuru

Tiscali Media ohlašuje největší nákup ve své historii, získává službu Úschovna.cz.

Společnost Tiscali Media dokončila akvizici 100% podílu ve firmě Capsa Premier CZ, která vlastní a provozuje největší službu pro zasílání objemných dat Úschovna.cz. Akvizice v objemu desítek milionů korun má být vyvrcholením dlouhodobé spolupráce mezi oběma firmami. Tiscali obchodně zastupuje Úschovnu od roku 2009.

„Projekt tedy velmi dobře známe a byli jsme u všech změn, které za tu dobu proběhly. I proto jsme se pustili do zatím největšího nákupu v historii naší firmy,“ uvedl výkonný ředitel Tiscali Michal Kubík (na titulní fotografii). Podle Tiscali ale nepůjde o jedinou akvizici. „Už nyní máme rozjednané další akvizice. Růst chceme hlavně v obsahových webech,“ dodal Kubík.

Službu Úschovna.cz každý měsíc využívají firmy, IT odborníci i běžní uživatelé. V květnu zaznamenala návštěvnost 490 tis. reálných uživatelů (návštěvnost jen přes PC), za uvedený měsíc zobrazila 6,4 mil. stránek (zdroj: NetMonitor). Nový majitel uvedl, že se chce po akvizici především zaměřit na lepší použitelnost služby v mobilních zařízeních.

Vedle přímých služeb pro uživatele nabízí Úschovna.cz klientům a mediálním agenturám velkou reklamní plochu – tzv. fullbranding, který je vidět na všech stránkách serveru. Podle informací společnosti je tato reklamní plocha dlouhodobě vyprodaná. „Inzerce je nabízena také v emailech, které informují uživatele, že si má zásilku vyzvednout. Výhodou pro inzerenta je v tomto případě velmi vysoký open rate, který je v průměru 98 %,“ řekl obchodní ředitel Tiscali Karel Brýna.

Reklamní formát fullbranding na Úschovna.cz.
Reklamní formát fullbranding na Úschovna.cz.

Úschovna.cz doplňuje stávající portfolio služeb Tiscali Media, kam patří např. Srovnám.czreality.tiscali.czemail.tiscali.cz a další. Tiscali Media je celkově osmým největším provozovatelem na českém internetu (počítáno včetně internetových mediazastupitelství). V letošním květnu představovala jeho průměrná návštěvnost 2,96 mil. reálných uživatelů (jen PC).

-mav-