Strongbow chce v kampani vracet přírodu do měst

čtvrtek, 18. srpna 2016, 08:08 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka cideru Strongbow chce v rámci svého nového komunikačního konceptu „Nature Remix“ navracet přírodu do měst. Globální kampaň odstartovala akcí v Johannesburgu v Jihoafrické republice, při níž byl vysázen jabloňový sad včetně obrovského stromu, prorůstajícího opuštěným výškovým domem. V České republice byla kampaň spuštěna v červnu v televizi, na internetu a sociálních sítích. 

V rámci kampaně upravila značka na jeden den parkoviště v ulici na Hrázi na Palmovce.

Trvalé změny chce podporovat prostřednictvím stránek www.prirodudomesta.cz, na nichž mohou lidé nominovat místa, kde příroda chybí. Vybraná místa následně Strongbow ve spolupráci se společensko-prospěšným spolkem Kokoza upraví. Zapojit do přeměny města chce ale i jejich obyvatele, a také guerillové zahradníky.

Jako první prošel proměnou vnitroblok v Mečislavově ulici na Praze 4. „Společně s Kokozou se chystáme do konce roku podpořit ještě několik desítek menších projektů,“ prozrazuje Michala Ebertová, která má značku na starosti. 

_BFP7278

_BFP7338

Na propagaci spoléhá především na sociální média, spolupráci s ambasadorkou Klárou Vytiskovou i youtubery, například se Shopaholic Nicol, Stejkem, Style with Me, Johnym Valdou nebo Kovym.

Na adaptaci globální kampaně a přípravě její české části se podílí agentura VCCP.

-stk-