Vltava Labe Media má po změně názvu i nové logo

středa, 24. srpna 2016, 16:35 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Mediální skupina VLP upravila po fúzi nejen svůj název, ale i vizuální identitu.

Mediální skupina Vltava Labe Media, která dosud na mediálním trhu vystupovala pod názvem Vltava Labe Press, změnila také svou vizuální identitu. Značka ve svém logu kombinuje obrazový symbol a text. Základní barvou loga je modrá, která má odkazovat k původnímu logu Vltava-Labe-Press. Logo je dvouřádkové. Speciální variantou loga je logo umístěné na jeden řádek, které lze používat pouze výjimečně v případech, kdy je základní varianta nevhodná.

Logo Vltava Labe Media ve variantě na jeden řádek.
Logo Vltava Labe Media ve variantě na jeden řádek.

Vltava Labe Media je nástupnickou firmou společností Vltava-Labe-Press (vydavatel regionálních deníků Deník a týdeníků a provozovatel online stránek), Astrosat Media (vydavatel časopisů, např. Vlasta, Týdeník Květy, Story, Překvapení, National Geographic, Glanc, TV Star, TV mini, TV magazín, TV expres, Gurmet či Kondice) a Tablet Media (provozovatel tabletových titulů rodiny Dotyk). Tři zmíněné společnosti zanikly a nově všechny vystupují pod značkou Vltava Labe Media. 

Původní logo Vltava-Labe-Press.
Původní logo Vltava-Labe-Press.

Vltava Labe Media, která v současnosti sídlí v pražské Uhříněvsi, se v následujících dnech přestěhuje do nového sídla v pražském areálu Waltrovka v Jinonicích. Vltava Labe Media je druhým nejsilnějším subjektem na tiskovém trhu z pohledu čtenářského zásahu. Celkově osloví 2,95 mil. čtenářů na vydání.

-mav-