Týdeník Euro uvedl novou podobu webu Euro.cz
Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily inovovaný ekonomický zpravodajský portál Euro.cz. Portál je zaměřený nejen na byznys a byznysmeny, ale nabízí nově zpravodajskou pražskou přílohu v sekci Euro.cz/Praha.
Sekce Euro.cz/Praha funguje samostatně, zároveň však i jako speciální záložka pod webem Euro.cz. Sekci Euro.cz/Praha vede Jiří Holuša, obsah zajišťují redaktorky Hana Boříková a Tereza Čapková, tedy stávající tým Eura.cz, resp. Eura.
Nový zpravodajský web Euro.cz, který byl spuštěn v polovině dubna, dosáhl v květnu podle měření NetMonitoru návštěvnosti přes 200 tisíc uživatelů. „Podle aktuálního NetMonitoru portál Euro.cz přesáhl v srpnu dokonce 472 tisíc reálných uživatelů. Velký zájem čtenářů v tak krátké době si vyžádal další inovace,“ řekl Erik Dvořák, ředitel divize Online.

-mav-