Barrandov měla v listopadu přes 8 %, na čele Nova
Televizní skupina Barrandov potvrdila růst sledovanosti i v letošním listopadu.

Televizní skupina Nova zůstala v listopadu 2016 nejsilnější tuzemskou skupinou z pohledu podílu na sledovanosti. V divácké skupině 15+ představoval její podíl 30,3 %, což bylo v meziročním srovnání o 0,4 procentního bodu víc. V letošním listopadu se meziročně dařilo především skupině Barrandov, která v celkovém podílu překročila 8 % a dosáhla na 8,2% podíl (+1,6 pb.), dále mediazastupitelství Atmedia s podílem 3,5 % a poté oběma nejsilnějším komerčním skupinám Prima a Nova.
Skupiny Barrandov a Atmedia si připsaly nejvyšší meziroční nárůsty i v divácké skupině 15-54, třetí skupinou s nejvyšším meziročním nárůstem byla Nova. Té se dařilo i ve skupině 15-69, kde se po TV Barrandov stala druhou nejrychleji rostoucí.
Barrandov dosáhla i nejvyšších meziročních nárůstů podílu v hlavním vysílacím čase, což platí o všech hlavních diváckých skupinách. V prime-timu si dále polepšila i skupina Prima, což platí především pro skupiny 15+ a 15-69. V divácké skupině 15-54, kde je v hlavním vysílacím čase dvojkou trhu, ale mírně za loňským výsledkem zaostala. Stejně jako v denním vysílání si i v prime-time polepšila Atmedia a i skupina Nova.
K růstu Atmedia přispěla především nová stanice Joj Family, která si v listopadu 2016 připsala podíl 0,6 % (D15+). Navýšení skupiny Barrandov souvisí částečně se zvýšením podílu hlavní stanice Barrandov, ale výrazněji s nárůstem tematických stanic Kino Barrandov a Barrandov Plus. Ze skupiny Prima jsou meziroční nárůsty především u menších kanálů Prima Max a Prima Comedy Central, v případě skupiny Nova se nejlépe vedlo stanici Nova Cinema.
Podíl TV stanic v %, XI/2016, celý den, změna vs. XI/2015
celý den | share 15+ (%) | změna vs. XI/2015 | share 15-54 (%) | změna vs. XI/2015 | share 15-69 (%) | změna vs. XI/2015 |
Nova Group | 30,3 | 0,4 | 36,19 | 0,58 | 32,56 | 0,92 |
ČT celkem | 28,2 | -1,82 | 23,13 | -0,78 | 25,93 | -2,07 |
Prima Group | 22,1 | 0,51 | 22,4 | -0,05 | 22,38 | 0,28 |
Barrandov Group | 8,19 | 1,63 | 5,47 | 0,93 | 7,28 | 1,35 |
Atmedia | 3,5 | 0,57 | 3 | 0,72 | 3,29 | 0,74 |
Stanice O | 0,77 | 0,09 | 1,41 | 0,16 | 0,95 | 0,15 |
ostatní | 6,68 | -1,4 | 8,02 | -1,58 | 7,29 | -1,42 |
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, Pozn.: Změna uvedena v procentních bodech
Podíl TV stanic v %, XI/2016, prime-time, změna vs. XI/2015
prime-time | share 15+ (%) | změna vs. XI/2015 | share 15-54 (%) | změna vs. XI/2015 | share 15-69 (%) | změna vs. XI/2015 |
Nova Group | 35,88 | 0,08 | 40,48 | 0,27 | 37,59 | 0,22 |
ČT celkem | 27,72 | -1,87 | 22,07 | -0,83 | 25,31 | -2,09 |
Prima Group | 22,5 | 0,69 | 24,34 | -0,18 | 23,46 | 0,73 |
Barrandov Group | 5,68 | 1,08 | 3,86 | 0,87 | 5,08 | 1,08 |
Atmedia | 2,38 | 0,34 | 2,03 | 0,47 | 2,23 | 0,42 |
Stanice O | 0,39 | 0,11 | 0,69 | 0,2 | 0,48 | 0,15 |
ostatní | 5,3 | -0,47 | 6,35 | -0,81 | 5,71 | -0,52 |
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, Pozn.: Změna uvedena v procentních bodech
-mav-