Mafra mění na Slovensku zpoplatnění webu HN
Mafra Slovakia ruší předplatné na vybrané období, přichází s balíčky na míru.
Mediální společnost Mafra Slovakia, která je součástí tuzemské skupiny Mafra, upravila vlastní systém placení za obsah na internetu deníku Hospodárske noviny, HNonline.sk. Placený systém je znám pod názvem HN konto. Vydavatelství označuje změnu za revoluční. "Místo předplácení obsahu na různé časové období je filozofií nového HN konta nabídnout každému uživateli balíček na míru," přiblížil Dávid Csino, ředitel digitálních médií vydavatelství.
Nový způsob zpoplatnění tak spočívá v nabídce různých úrovní přístupu k obsahu. Například v balíčku za 4,9 euro měsíčně získávají uživatelé přístup k obsahu online deníku bez reklam. Akční balíček za 5,90 euro, který je aktuálně v rámci kampaně nabízen za 1 cent, obsahuje vedle přístupu k obsahu bez reklam možnost získat zprávy z byznysového zákulisí a také tři odemčené články z deníku Hospodárske noviny. Nejdražší balíček označovaný jako platinum propojuje přístup k online obsahu bez reklam, neomezený přístup ke zprávám či předplatné tištěného deníku HN.
Obsah, který byl doteď na HNonline zadarmo, zůstane nadále přístupný. "Novinkou je sekce HN Byznys, prémiové analýzy a insiderské zprávy ze světa byznysu, dostupné už v balíčku silver. Samozřejmě, že HN Byznys se automaticky stane součástí všech větších balíčků,"upřesnil Csino. Balíčky bronz a silver lze předplatit na jeden měsíc, obsažnější balíčky silver a platinum mají nejkratší dobu předplatného tři měsíce.
Typy předplatného HNonline.sk
Stávající systém zpoplatněného webu používá Mafra od roku 2013, kdy opustila hromadné předplatné Piano. V rámci zaváděcí kampaně mohou uživatelé službu vyzkoušet v únoru za 1 cent. Mafra Slovakia podporuje nový platební systém také mediální kampaní (billboardy, TV, internet).
HN zároveň uvádějí novou aplikaci pro mobily s operačními systémy Android a iOS.
-mav-